dinsdag 1 juni 2010

Fairytale




Hallo,

Dit kaartje heb ik gisteravond gemaakt. Het magnolia stempeltje is ingekleurd met distress inkt. De pareltjes op de geschulpte rand heb ik gemaakt met een perlen-pen. De vlinderpons is van Martha Stewart en de bloemen heb ik zelf gemaakt. Ik ben dol op bloemen zelf maken, omdat je ze altijd in de bijpassende kleuren kunt maken.

Gebruikte distress inkt:
Tattered rose, Fired brick, Antique linnen, Tea dye, Walnut stain, Frayed burlap, Aged mahoganey en Peeled paint.

Groetjes,
Laura

7 opmerkingen:

  1. Hoi Laura,

    Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.

    Ik las bij Hilde dat je je afvroeg hoe ze aan zoveel volgers komt. Nou als ik jou werk zo eens zie, zullen die volgers bij jou ook snel komen. Verder kun jezelf ook bij andere als volger aanmelden en een leuke reactie achter laten en vragen of ze ook een kijkje komen nemen op jou blog. En Wij hebben ook al eens een Candy weggeven. Dan komen de volgers ook vanzelf.

    Nou ga zo door met je blog, dan komen de volgers vanzelf wel.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Laura,


    De laatste 2 kaarten op je blog zijn super. Ik vind de kleuren die je gebruikt geweldig. Ik weet zeker dat je binnen korte tijd meer volgers zal krijgen. Ik zal je berichtje op mijn blog zetten.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw laura, alweer zo'n prachtkaart!
    Ik wil me graag aansluiten bij de vorige reacties, die volgers heb je zo bij elkaar!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laura,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt.
    Ga bij anderen eens langs en laat een berichtje achter.
    Ik ben alvast volger geworden. Tot de volgende keer.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Laura,

    Ik hoorde van mijn man dat je op mijn blog nog een reactie had geplaatst met de vraag hoe je de bloem maakt die op mijn kaarten zitten. Helaas, toen ik vanmorgen zijn computer opstarte was hij voor de 2e keer stuk.

    Vandaar dat ik nu even op jouw blog reageer. De link die je zoekt staat op het blog van een volgster van mij. Ze heeft hem daar ongeveer 1,5 week geleden geplaatst. De volgster heet Elizabeth en je kunt haar vinden door even bij de vorige kaart van mij The sweetest Fairy I know te klikken, 2e reactie.

    Ik wens je veel succes met het maken van de bloem. Hij is niet moeilijk, maar, mocht je toch nog vragen hebben, laat het me dan even weten. Ik kan via kpnvandaag nieuwe mail lezen.

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Laura,
    ik kwam via hilde op je blog terecht!
    En je maakt super mooie kaartjes,
    die magnolia'tjes zijn dan ook zoo schattig tegewoordig :)
    Ben gelijk volger geworden!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi laura,
    ik zag dat je mij gevolgt had dus ging ik ook maar eens een kijkje nemen op jou blog nou hier staan echt hele mooie dingen op hoor je kaartjes die mogen er zeker weten wel wezen !

    BeantwoordenVerwijderen